12 września zwolennicy zdrowego odżywiania, będą obchodzić Ogólnopolski Dzień Drugiego Śniadania. Jak to zrobić? Wystarczy przygotować zdrowe drugie śniadanie i dać dobry przykład innym. Czytaj więcej »
12 września zwolennicy zdrowego odżywiania, będą obchodzić Ogólnopolski Dzień Drugiego Śniadania. Jak to zrobić? Wystarczy przygotować zdrowe drugie śniadanie i dać dobry przykład innym. Czytaj więcej »
We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta organizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do wybranych produktów dołączono unikalne szablony do dekoracji wypieków i deserów, a do Karpatki dodatkowo książeczkę z przepisami. Promocja potrwa do grudnia br. Czytaj więcej »
Krótka historia romantycznej miłości i co z niej wynikło. Kampania marki Łaciate jak zwykle zaskakuje. Czytaj więcej »
W poniedziałek, 5 września, rusza emisja nowego spotu telewizyjnego Żywca. W przypadające na ten rok 160-lecie Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu, legendarna marka przypomina o swoim pochodzeniu. Czytaj więcej »
Marka NESCAFÉ® Dolce Gusto® ogłasza start nowej, ekscytującej globalnej kampanii reklamowej „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”, powstałej we współpracy ze znanym i nagradzanym twórcą muzycznym will.i.am Czytaj więcej »
Nie każdy wie, że jeże są dziś zagrożone całkowitym wyginięciem. Choć w Polsce objęte są ochroną ścisłą, by przetrwać – potrzebują zdecydowanie większego zaangażowania ze strony człowieka. Dziki Sad aktywnie włącza się w pomoc dla tych pożytecznych zwierząt. Czytaj więcej »
Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się z początkiem września. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Wiele śniadań – jedna Śniadaniowa” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Ma przekonać konsumentów, że... Czytaj więcej »
Już 1 września startuje niezwykle atrakcyjna promocja dla konsumentów puszystych serków Almette. W loterii do zdobycia są nagrody, których łączna wartość to ponad MILION złotych! Główną nagrodą jest całoroczny, w pełni wyposażony, drewniany dom rekreacyjny na działce 700 m² – do wygrania na własność – z pięknym widokiem na Tatry. Promocja nawiązuje do popularnego... Czytaj więcej »
W połowie sierpnia Kompania Piwowarska wystartowała z akcją „Bądź mądry”, promującą odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. W serii krótkich filmów skierowanych do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, aby nieletni nie sięgali po alkohol, wzięło udział 10 znanych blogerów. W prosty i humorystyczny sposób, ubrani w „mądre” T-shirty... Czytaj więcej »
Łowicz nową kampanią telewizyjną otwiera sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Krótki spot przedstawia dwie limitowane nowości marki – sos myśliwski oraz grzybowy. Te propozycje powinny przypaść do gustu każdemu – nawet smakoszom z niedźwiedzim apetytem! Czytaj więcej »
Od 23.08 można śledzić najnowsze przygody Berlinek. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji oraz internecie. Czytaj więcej »
Kalifornijska branża śliwek suszonych kontynuuje inwestycje w Polsce. Właśnie wystartowała trzecia edycja programu marketingowego promującego kategorię śliwki kalifornijskiej na polskim rynku. To dobra wiadomość dla handlu. Czytaj więcej »
Od poniedziałku we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oglądać można drugi 30-sekundowy film marki Desperados „Wynalazcy”. Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów. To pierwsza od 6 lat reklama wizerunkowa marki z polskim konceptem i lokalną produkcją. Czytaj więcej »
Od 17 sierpnia konsumenci mogą skorzystać z miesięcznej promocji, przygotowanej z okazji ponad ćwierćwiecza marki na rynku. Raffaello dawane w prezencie będzie można wzbogacić imieniem obdarowanej osoby. Czytaj więcej »
W połowie sierpnia br. startuje intensywna kampania reklamowa marki Tic Tac®, która będzie obecna we wszystkich największych stacjach TV, kinach i Internecie. Nowa reklama marki stawia na emocje. Pokazuje, że Tic Tac® może inspirować do przeżywania codziennych chwil w niebanalny sposób. Hasłem kampanii jest „Tic Tac®. Odśwież chwilę”, ponieważ drażetki Tic Tac® nie tylko... Czytaj więcej »
„Bądź mądry” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska rozpoczyna nową akcję dotyczącą odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Komunikacja skierowana jest do kobiet w ciąży, kierowców i wszystkich dorosłych, którym zależy na tym, by nieletni nie sięgali po alkohol. Ideę kampanii promuje seria krótkich filmów z udziałem blogerów oraz specjalnie zaprojektowane,... Czytaj więcej »
Akcja „Wyzwanie Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę. Czytaj więcej »
W połowie sierpnia rusza kampania reklamowa marki BLACK Energy Drink - lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania obejmująca zintegrowane działania 360 stopni, będzie największą w historii marki BLACK Energy Drink. Aktywacja kampanii będzie połączona z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania będzie m.in. spotkanie z Mikiem Tysonem. Czytaj więcej »
Desperados, znany z odważnej i niestandardowej komunikacji, rozpoczyna nową kampanię telewizyjną. Pełen autentyzmu i dokumentalnej szczerości spot „Wynalazcy” zaskakuje wizualną i stylistyczną odmiennością. We wszystkich ogólnopolskich stacjach emitowany jest 30-sekundowy film, a jego pełną dwuminutową wersję obejrzeć można na kanale YouTube Desperadosa. Czytaj więcej »
W połowie sierpnia rusza kampania telewizyjna marki BLACK Energy Drink – lidera na rynku napojów energetycznych w Polsce*. Kampania, której motywem przewodnim jest hasło: Czytaj więcej »
W sierpniu rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna „Leibniz – Back to school”, przygotowana z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli naszych ciasteczek czeka ponad 600 tysięcy wyjątkowych planów lekcji z unikalną grafiką nawiązującą do klimatu marki. Zabawne hasła i wizualizacje pysznych herbatników, które znalazły się na planach z... Czytaj więcej »
Tegoroczna kampania MIONETTO PROSECCO pod hasłem „ODKRYJ WŁOSKI STYL ŻYCIA” zbudowana jest wokół klimatu luksusowych jachtów i nowoczesnej biżuterii 3D. Czytaj więcej »
Trwa ogólnopolska kampania piwa Leżajsk. Regionalna marka, obecna na rynku od wielu lat, ma swoje korzenie w naturalnie pięknym regionie Podkarpacia. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić. Czytaj więcej »
To wyjątkowo pracowite lato dla Mazura i Mecenasa – bohaterów marki Tyskie. Panowie, z powodzeniem, wznosili już toasty za sukces biało-czerwonych. Wsparcie najlepszych kibiców w historii dało nam ćwierć finał. Tym razem Mazur i Mecenas kibicować będą polskim olimpijczykom i wznosić za nich toasty najlepszym piwem w naszej historii. Czytaj więcej »
Desperados rozpoczyna aktywację Inner Tequila Scanner, w której zachęca młodych Polaków do wyzwolenia potencjału, jaki mają w sobie i oddaje głos ich wewnętrznej energii. Aktywacji towarzyszą działania digital i silna kampania w social mediach. Czytaj więcej »
Nowa kampania wspiera linię piw niepasteryzowanych, czyli Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane. Po raz pierwszy w komunikacji marki wykorzystano motyw złudzenia, któremu ulega widz. Czytaj więcej »
W ramach najnowszej kampanii Owoców Świata od Tymbarku przeprowadzane są dwie wyjątkowe akcje konsumenckie. Wymieniając 8 etykiet na unikalny cardboard, każdy może zostać Królem Miejskiej Dżungli, a za kreatywne odpowiedzi w tymbarkowym quizie można wygrać smartphone’a i bony zakupowe. Czytaj więcej »
Okrągły milion Magicznych Magnesów już niedługo pojawi się w sklepach w całej Polsce. Można będzie je znaleźć w promocyjnych opakowaniach Puchatka. Oryginalne gadżety zapewniają garść fascynującej wiedzy i ciekawej rozrywki. Puchatek jako jedna z pierwszych marek produktów spożywczych dla dzieci proponuje konsumentom gadżet wykorzystujący możliwości rozszerzonej... Czytaj więcej »
Drogerie Natura po raz kolejny zaangażowały się we wsparcie akcji charytatywnej Szczęśliwe Dukaty, która ma na celu pomoc najbardziej potrzebującym. W ramach kampanii, do końca sierpnia br. w wybranych punktach sprzedaży podczas robienia zakupów zamiast reszty będzie można poprosić o wybity specjalnie na tę okazję serdeczny dukat o wartości 5 złotych. W tym roku akcja pod... Czytaj więcej »
18 lipca, ruszyła nowa kampania telewizyjna Warki Radler. Ta pełna lekkości i wakacyjnego luzu historia sprawi, że każdy poczuje się beztrosko i przekona się jak smakuje lato z Warką Radler. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...